مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مرداد 1401 ساعت 18:272022-07-24اجتماعي

دروازه عتبات| اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات


جانشین معاون هماهنگ کننده فراجا و فرمانده قرارگاه اربعین انتظامی کشور گفت مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات اضافه می شوند.

- سردار محمد شرفی جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور در حاشیه بازدید از مرز مهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با رایزنی های صورت گرفته زائران علاوه بر مرزهای شلمچه، چذابه، خسروی و مهران از طریق مرز سومار و حاج عمران میَتوانند در ایام اربعین عازم کشور عراق شوند.

وی با اشاره به اینکه مطمئناً با اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران تردد و ازدحام در سایر مرزها کاسته خواهد شد، اضافه کرد: در اجرای طرح کنترل زائران توقفگاه های در طول مسیر حرکت زائران در نظر گرفته شده و به اندازه پذیرش پایانه های مرزی زائران به سمت مرز حرکت خواهند کرد.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی کشور طرح مدیریت زائر از مبدا تا مقصد و کنترل لایه به لایه زائر را از اهداف فراجا در راستای مدیریت زائران عنوان کرد و گفت: با تدابیر اندیشیده شده در فرماندهی انتظامی استان ایلام ما هیچگونه کمبودی را احساس نکردیم.

وی با بیان اینکه در بازدید میدانی صورت گرفته با درایت پلیس و مشارکت تمام دستگاه های اجرایی در استان و همچنین مشارکت ستاد فراجا در استان هیچگونه کمبودی احساس نشد، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات

دروازه عتبات| اضافه شدن مرزهای سومار و حاج عمران برای تردد زائران عتبات عالیات